top of page

שיטת המעגלים של הידולה

עודכן: 26 באפר׳ 2021


אחת מחפשת שקט ושלא יפריעו לה, אחת מלאת חרדות, האחרת בהיי אחת מחפשת את המיטה שלה ורק תעשו טובה, קחו לשנייה את הילדה אחת לא רואה כלום, לא הררים של כביסה ולא בלאגן במטבח. היא רואה רק את התינוק שלה אחת עצובה ולא מצפה לכלום, מכונסת אחת רוצה להניק והשנייה מחפשת את הכרוב כבר בחדר הלידה.

כל אחת מאיתנו משתוקקת להתחדשות וכל אחת זקוקה להתחדשות מסוג אחר. התקופה שאחרי הלידה מזמנת שינוי בתפיסה שלנו את עצמינו, היינו רק ה"בנות של" ועכשיו אנחנו אמהות. זוהי הזדמנות להתחדש: מההבנה הזו ילדתי את מעגלי ההתחדשות של "הידולה": ישנן נשים שמחפשות את הסיוע בתחום ארגון הזמן "אין לי זמן לעצמי", "לא עשיתי כלום היום וכל היום עבדתי", "לא זוכרת מה זה לישון" עבורה יצרתי את מעגל הזמן המתחדש. אחרות מתלוננות על "אין לי פינה לעצמי", הבית שלי נראה גיהינום", אני פשוט לא יודעת מאיפה להתחיל אבל זה הכבר מציק לי". עבורה נוצר מעגל המרחב. המון נשים נעזרות במעגל זה על מנת להחזיר לעצמן את השליטה במרחב הבית. המעגל הרגשי נולד כשהבנתי כמה נשים בעצם לא נתמכות כשהכל משתנה. לא לכולן יש חברה טובה, אמא, אחות תומכת. המון פעמים הדרך שלנו שונה, יש תחרות או שהשקפת עולמך פשוט שונה ואת מוצאת עצמך... לבד. עצובה, חלולה או סתם מדוכדכת. יש נשים שפשוט נמאס להן מהמראה המרושל, מהציצי בחוץ, מהישבן שגדל, תחושה פיזית לא טובה. נשים רבות מנצלות את התקופה שלאחר הלידה על מנת לשנות הרגלי אורח חיים. כמדריכת אירובי ועיצוב בעברי ורקדנית בהווה, אסייע לך במעגל אורח החיים.

במטרה לתת לכל אחת את המקום שלה, ללא שיפוט, ללא ביקורת, עם מלא אהבה, נוצרו המעגלים האלה. בחרת להתרחב - בואי נתחדש בצורה בריאה. את מוזמנת לכתוב לי איזה מעגל את הכי משתוקקת לייצר לעצמך ולהתחדש... #הידולה

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page