top of page

רימון וחשיבותו העצומה לאחר לידה

עודכן: 14 בנוב׳ 2023


הידולה מכילה נשים לאחר לידה
על חשיבות הרימון לאחר לידה

כשהייתי צעירה, לפני 25 שנים, מישהי קרובה אלי (קרובה מאוד) חלתה בסרטן. במהלך הטיפולים הכימותרפיים וההקרנות, ההמוגלובין שלה ירד לרמות חד ספרתיות. היא נחלשה והיא היתה אז רק בת 19.

מידי יום, אמא (שלה) הגישה לה מיץ סחוט מרימון שלם. כל יום. ללא הפסקות. גם כשכבר לא התחשק, לפעמים היא היתה צריכה להכריח את עצמה. אבל הקסם קרה ואני זוכרת אותו עד היום. רמות ההמוגלובין שלה עלו מעל ל 11 אני מניחה שהרבה מהעוקבות היו רוצות מספר שכזה.


התוצאות היו דרמטיות בעיני. לא האמנתי שמיץ טבעי יכול לעשות שינוי כל כך דרמטי במדדים ולשמור על הגוף.

אז הלכתי וחקרתי. הרימון הוא קסם לנשים לאחר לידה:


1. נוגדי החמצון מועילים למערכת הלב וכלי הדם, עוזרים לשמור על עיבוי דפנות העורקים ולהפחית את הצטברות הכולסטרול והפלאק. (יותר מיין אדום ותה ירוק!) לפיגמנט האדום – האנתוציאנין, סגולות נוגדות חמצון ונוגדות דלקת.

לאחר לידה
מסייעת להנקה וממזערת אנמיה

2. עלייה ברמות המוגלובין ומניעת אנמיה . פרי הרימון והמיץ שלו עוזרים לשפר את זרימת הדם בגוף. תכולת הברזל הגבוהה של הרימון עוזרת למזער את הסימפטומים של אנמיה בזמן הנקה. מטפל ביעילות בעייפות, סחרחורת, אובדן שמיעה ותשישות.

3. על פי המחקר של בית הספר לרפואה של אוני' וושינגטון, צריכת מיץ רימונים במהלך ההריון עשויה לסייע במניעת בעיות בריאותיות אצל תינוקות שטרם נולדו.

לאחר לידה
מטפלת בבעיות קיבה ושיניים

4. . עשיר באשלגן-מונע בעיות כליות וזיהומים בזמן שאתה מניקה את היילוד שלך.

5. מסייע להגברת ייצור חלב

6. מרפא הפרעות קיבה ומטפל בבעיות שיניים בגלל התכונות האנטיבקטריאליות שלו

לאחר לידה
מסייעת בדלקות פרקים

7. מטפל בדלקת מפרקים ניוונית - רימון מטפל בהתקשות ועיבוי של דפנות עורקים, מפרקים וסחוסים.. כמו כן, אכילת רימון מונעת ייצור של אנזימים המנתקים רקמות חיבור בגוף.


8. מקור עשיר לויטמין C וסיבים - זרעי רימון מכילים כמעט 40% מהצריכה היומית המומלצת כמו כן, רמות גבוהות של סיבים בפרי מווסתות את לחץ הדם ומשביעות את הרעב.

ויטמין C וסיבים
עשירה באשלגן וויטמינים נוספים

מי מצלמת את עצמה עם כוס רימון?


#הידולה- מכילה נשים לאחר לידה, דולה פוסט פארטום ומלווה בתהליכי עיבוד לידה בגישת BOT


2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page