top of page

מחשבות שליליות


תגידי, גם את מרגישה שיש לך מחשבות שחוזרות על עצמן?

נאבקת עם מחשבות שליליות ומרגישה מוצפת לאחר הלידה? אז שתדעי שזו חוויה נפוצה, ואת לא לבד. השינויים ההורמונליים, חוסר השינה והאחריות יכולים לגרום להרגיש סחוטה ותקועה במעגל מחשבות בלתי פוסק. אגב, לא רק לאחר לידה – אנחנו חושבים 95% מהיום את אותן מחשבות.

אז מה עושים? כמה טיפים שיעזרו לך להשתחרר מהדפוס הזה ולהרגיש טוב יותר:


1️⃣ מיינדפולנס: קחי כמה רגעים בכל יום כדי להתמקד בנשימה שלך, בתחושות בגופך וברגע הנוכחי. זה יכול לעזור להרחיק את המיקוד ממחשבות שליליות ולהביא לתחושת רוגע. מי שמכירה אותי יודעת שאני מצליחה להחזיק דקה. דקה , כמה פעמים ביום ואת מרגישה אחרת.


2️⃣ פעילות גופנית: אפילו הליכה קצרה (עם או בלי הבייבי) או מפגש יוגה יכולים לשחרר הורמונים לרגיעה ולשפר את מצב הרוח. פעילות גופנית יכולה גם לעזור לך לנקות את הרעש ולמקד מחדש את המחשבות שלך.


3️⃣ סוציאליות: הצטרפות לקבוצת אימהות (או כמו שאני אומרת- חוג אמא) יכולים לספק איוורור למחשבות ולרגשות ולעזור לחשוב משבות בריאות יותר וחמלה כלפי עצמך


4️⃣ אוהבת לכתוב? ניהול יומן או כתיבת מחשבותיך יכולה לספק מרחק מסוים ממעגל השליליות ולעזור לך לעבד את הרגשות שלך. נסי להתמקד במה את אסירת תודה.


5️⃣ למתקדמות "אתגר המחשבות": שאלי את עצמך אם המחשבות השליליות באמת נכונות. אני זה המחשבות שלי? האם אפשר לראות את אותן סיטואציות באור חיובי יותר? נסי לחשוב איך נהגת בסיטואציות בהן התגברת על המחשבות השליליות האלה


6️⃣ עזרה מקצועית: את מרגישה שזה יותר מידי בשבילך? את נאבק עם מחשבות שליליות והן משפיעות על חיי היומיום שלך? אל תהססי לפנות לעזרה. בתור התחלה, אני כאן בשבילך..


לסיכום, אם את לאחר לידה, חשוב כפליים להיות בחמלה עם עצמך אדיבה כמו שהיית לחברה שלך, אילו היתה במקומך.

תזכרי, מחשבות שליליות הן חלק נורמלי מהחיים, והן אינן מגדירות מי את. אני יודעת שאת מסוגלת,

יש לך את זה!

גם אם אפור בחוץ...


#הידולה – מכילה נשים לאחר לידה, דולה פוסט פארטום ומלווה בתהליכי עיבוד לידה

bottom of page