top of page

אין לי שנייה לעצמי

אני שומעת לא אחת את המשפט: "לא להאמין שזה רק ילד אחד.. איך מביאים את השני והשלישי... אין לי שנייה לעצמי" אז נכון, לפני שהגיעו הילדים לעולם היית בטוחה שיהיו לך 3,4 אולי חמישיה ועכשיו- היא רק בת חודשיים ואת לא מבינה מה קורה כאן... אז כן, את נורמלית , כולן חוות את זה. זה הרבה יותר קשה ומאתגר ממה שזה נראה. כמה טיפים שיעזרו לך לנהל את הזמן טוב יותר:


1. החודשים הראשונים הם כמו מרתון. באמת. הכל כיאוטי: יום מתחבר ללילה, את לא באמת זוכרת אם היום שלישי או כבר חמישי וזה... פשוט בסדר. אין קורס שיכול להכין לקצב הזה. תנשמי עמוק.


2. דברי עם העולם ובקשי בקשות קונקרטיות: ספרי לזוגי, לאמא, לחברה שאת זקוקה לזמן לעצמך. גם אם נראה לך שלא, תרפי, תתרחקי לרגע. כך תוכלי לחזור בשמחה והרבה מצב רוח טוב.


3. מהמשפטים שלא אהבתי לשמוע : "תשני כשהוא ישן" , "היא ישנה המון, בטח תמצאי חצי שעה לעצמך", אז לא, אין לנו כפתור כיבוי שאנחנו פשוט יכולות ללחוץ עליו ולהרדם. א ב ל אנחנו כן יכולות לתזמן עם עצמנו להוריד משימות בזמן הזה: שימי על שקט, סגרי טלויזיות, מסכים, צאי מהמטבח. את יכולה לבחור ספר, מיטה, מדיטציה אם את עושה או מקלחת הגונה. כל היתר – בגדר הסחות לנשמה שלך.

חבקי את הזמן שמגיע לך כדי להיות טובה לכולם....#הידולה


10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page