top of page

טעימות או לא להיות

עודכן: 12 באוג׳ 2021


אז לא משנה איזה מסלול אתן בוחרות: בייבי לד/ לטחון הכל/ להצטרף לשולחן יחד אתכם, כל אחת מאמינה ורואה לנגד עיניה משהו אחר וזה נפלא. אנחנו שונות זו מזו. אנחנו מגדלים ילדים שונים מבתים שונים וזה כל היופי. מה שכן, לפניכן שבעה כללי הזהב שכדאי לדעת לפני שמתחילים:

1. גיל ארבעה חודשים - נכון, גיל זה נקבע שרירותית. זהו הגיל שבו הקיבה אמורה להבשיל, לא מומלץ להתחיל לפני כן אבל אל תמהרו. לפעמים זה גורם לכאבי בטן או אפילו הקאה (מכירה מקרוב). תהיו רגישים לתנאים הנוספים..


2. החזקת הראש ורצועת הכתפיים – שימו לב שאכן הבייבי שלכן מזדקף. על מנת לבלוע כראוי חשובה היציבה. אל תתחילו אם התינוק לא מרים את הראש ומחזיק אותו בצורה יציבה.


3. האם הוא סקרן?- מסתכל עלי במבט של "את אוכלת לבד? למה ככה? גם אני רוצה" ההתעניינות היא סימן תקשורת חשוב מאוד לרצון של הבייבי להתנסות. אם את מתחילה להרגיש שמישהו מקנא בכל ביס שלך ודוחף יד לפה, אז קיבל ת אישור מהבוס הקטן.


4. אם את רואה על פניה סימני גועל, תמתיני קצת. מבטיחה לך שכולם אוכלים בסוף.


5. לא משנה מה אתן מתחילות, רצוי שזה יהיה מעט ועקבי כדי לראות שהכל בסדר, רצוי בנפרד (תפוח אדמה מבושל, קישוא, אבוקדו) . ההמלצה היא להתחיל בירקות ואז פירות. המעיטו בתבלינים כמו מלח.


6. סוכר- אל תוסיפי סוכר ומאוד רצוי להמנע לפחות עד גיל שנה, כך משרד הבריאות ממליץ. האגודה האמריקאית לרפואת ילדים AAP, ממליצה על שנתיים!! הם יתקלקלו גם ככה, אל תמהרו לתת להם את הסם הממכר הזה.


7. האחרון והחשוב ביותר – יש כאן עניין של המוכנות *שלך*. זה דורש קצת מאמץ והסתגלות שלנו. תשאלי את עצמך אם את מוכנה לתהליך, גם את צריכה להבשיל. אם הפה שלך סגור וקפוץ ואת בעצמך מפחדת, או לחוצה לא יהיה לה כייף לטעום. אם את נינוחה ופותחת את הפה, את משקפת שזה נחמד ומזין. הילדים הם המראה שלנו...



#הידולה – מלווה נשים לאחר לידה בשיטת "מעגלי ההתחדשות" www.hidoula.com בהצלחה .

115 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page