top of page

תפוזינה מעצבנת אותי


משהו הרגיז אותי מהשנייה הראשונה שראיתי את הפרסומת של "תפוזינה 2021" ולא ידעתי להצביע על מה. פשוט חוסר נוחות לגרם לי לצפות פעם נוספת כדי להבין ולהתעצבן ממש.

אז עם כל הכבוד, פרסומאים יקרים, שיש לי למקצוע שלכם, ואני יודעת שאין "פרסום רע" אבל, מה נסגר אתכם?? איך נקדם נשים לעצמדות מפתח ואיך נגרום להן להרגיש טוב עם פרסומות שכאלה?


אנחנו ב 2021. אישה יכולה לעשות מה שבא לה גם בלי לצעוק את זה.

אנחנו יכולות להרגיש טוב עם עצמנו ובטוחות בעצמנו גם בלי לשיר בקולי קולות.

זה כל כך מתחבר לנשים אחרי לידה שנתונות ללחץ הסביבתי:

1. להניק זו בחירה שלך, זה אמנם הטוב ביותר עבור הילד, אבל אם את מרגישה שזה פוגע בך, נפשית או פיזית, אל תכנעי הסביבתי ולפרצופי השכנות.


2. את רוצה לחזור לעבוד אחרי שבועיים- עשי זאת. שהדודות יצקצקו עד מחר עם פרצופי "לשכת הרווחה" שלהן. את אמא טובה דיה. להראות לילד שלך שאת אישה עצמאית, לא פחות חשוב. כל אחת והבחירות שלה.


3. את מרגישה מדוכדכת, מדוכאת? דברי, ספרי תתייעצי, אל תסבלי. עברנו את הימים שבהן את חייבת להיות שמחה ומאושרת "כי הילד בריא". ההורמונים עושים את שלהם.


4. את לא חובבת בישול? ניקיון? אף אחד לא אמר שאת חייבת. למען עצמך והבריאות הנפשית שלך, תעשי אאוטסרס.


פרסומאים יקרים- נראה לי ש"את הכי יפה כשטוב ולך ונוח לך" יותר תופס ב 2021. ( למרות שזו פרסומת של טבע נאות מהעשור הקודם) . תנרמלו את זה את ממש לא חייבת לצעוק, תהיה בטוחה שאת עושה את הטוב ביותר עבורך, עבור החיים שלך ועבור הבייבי שרק עכשיו נולד.

די להסללה.

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page